549765350975
La KingAroma, calitatea și rafinamentul fiecărui produs sunt prioritatea noastră. Toate articolele comercializate sunt verificate atent înainte de livrare și respectă standardele de calitate și siguranță în vigoare.
Toate produsele KingAroma beneficiază de garanția legală de conformitate, valabilă 24 de luni pentru persoane fizice și 12 luni pentru persoane juridice de la data achiziției, conform OUG 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
Garanția se aplică doar pentru defecte de fabricație sau neconformități apărute în condiții normale de utilizare.
Garanția nu se aplică pentru:
deteriorări cauzate de manipulare necorespunzătoare, depozitare improprie sau expunere la căldură excesivă (în cazul lumânărilor);
uzură normală sau consum în timp (ex: arderea lumânărilor, evaporarea parțială a parfumurilor);
produse cosmetice sau aromatice desigilate, din motive de igienă și siguranță;
mirosuri percepute diferit – parfumul este o experiență subiectivă și nu constituie defect de conformitate.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum:
lovituri, crapaturi, ciobiri, folosire abuziva, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Dacă un produs prezintă o problemă de calitate, te rugăm să ne contactezi la suport@kingaroma.ro, menționând:
Numărul comenzii;
Descrierea detaliată a problemei;
Fotografie(s) relevante (dacă este cazul).
Echipa noastră va analiza situația în cel mai scurt timp și îți va oferi o soluție – înlocuire, rambursare sau reparare, în funcție de natura produsului.